2012. június 15., péntek

Születésnap



Sziasztok! Néhány napja nézegettem az archívumot régi, poros bejegyzéseket és ezek alapján a 
blog legelső bejegyzését a mai naphoz képest pontosan 2 éve tettem közzé. Azóta szert tettem egy-két (és itt most tényleg szigorúan értendő) kedves olvasóra, akik el sem képzelhetik mennyire sokat jelentenek nekem. Néha néha még visszajelzéssel is szolgálnak, ami tényleg hihetetlenül jó érzés. Tudom, hogy nem csak úgy írom szerelemből, hanem van, akit érdekel, van, aki olvassa. Persze én akkor is írnék, ha nem lennétek, de így, még sokkal jobban élvezem. Ugyan elkezdődik a nyár (hurrá! Vakáció! Jut eszembe, ha jól figyeltek a TV2 híradójában benne vagyok. Ha szemfülesek vagytok megtaláltok. Egy nagyon szép lány mellett, kékben. Nagyban mutogatok az elején.), de én maradok, sőt, ha lehet több időm lesz és írogatni fogok, bár elég sűrű programom van a nyárra.
Szóval csak szeretném megköszönni, hogy az elmúlt 2 évben itt voltatok nekem, ha nem is végig, de lelkesedéssel. Nem akarok közhelyes mondatokat írni, csak egyszerűen annyit, hogy az eddigieket köszönöm, és folytatom tovább, ne féljetek.
Gondoltam közlök 10 random tényt magamról, de nem tudtam felsorolni, aztán nem is biztos, hogy érdekel titeket, ezért inkább arra gondoltam, hogy küldök egy gyönyörű szép mosolyt nektek!


6 megjegyzés:

  1. Isten éltessen születésnapod alkalmából:)
    A viccet félretéve, az egy-két olvasót nem igazán értem. Hisz ha valaki elkezd itt olvasgatni, (mármint nem a kommenteket) és egy kicsit elmélyül a szövegek hátterében, akkor 100%, hogy holnap is felnéz ide, hogy megnézze született-e valami új, hogy megint, ha csak néhány percet is, de hasznosan tölthessen el az életéből!!!
    Az idei utolsó csöngetésen ugyan nem voltam ott (mert Orfűn szeltem a habokat az osztállyal), de ez a bevágás a híradóba tök jó, pláne hogy a Babitsban csinálták hozzá a felvételeket:) Viszont írtad, hogy ott pont egy nagyon szép lány mellett ülsz. Akkor itt valami nem tiszta, mert én ott én két nagyon szép lányt látok egymás mellett ülni, nem csak egyet:))
    Na megint sikerült egy kisregényt írnom... Ha gondolod vegyél fel Skype-on (Skype: Veszelka Gergely), ott beszélgethetnénk, és nem kéne regényeket írnom a publikus oldalra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egy-két olvasót nem tudom miért nem érted...5-en követik (elvileg) a blogomat, az tényleg nem sok, nemde bár?
      Köszönöm a bókot...de kezdem úgy érezni, hogy lassan nem az írásomról van itt szó...skype-om nincs...illetve, na mindegy, hosszú. Ha el akarsz érni online akkor facebookon tudod megtenni. Más lehetőséged nem nagyon van.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. goddamn, you mean behind a beautiful bitch, aren't you? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. who else could say such things?...only you!:D now you see what I meant about this thingy, right?:D nice to see you here, btw.

      Törlés
  3. yeah, i see now. kinda funny.

    VálaszTörlés