2012. január 6., péntek

Helyzetjelentés

Hello!:)
Bocsánat, már megint hanyagolom a blogot, de itt volt a téli szünet és minden volt! Bulik, karácsony, szilveszter...most pedig félév van és inkább a másodfokú irracionális egyenletek felett kéne ülnöm, de most péntek van, és most jöttem haza a szokásos egész iskolának kötelező szalagavatóról. Ennek örömére elmondom mit csinálok írás terén mostanában:
  • Több ilyen mélyebb, elvontabb hangvételűbb érzelmes firkákat készítettem, amikor túlcsordult bennem minden. Gondolkodom a megosztáson.:)
  • Van egy új ötletem (najó, rengeteg),  ez egy elég jól kidolgozott regénysorozat lenne. Tele vagyok ötletekkel a témában, és írom is nagyon.
  • Liz naplójára emlékeztek még? Na, írtam mostanában két bejegyzést is.
  • A Rokokót jelenleg pihentetem, de sose tudni mikor tör rám az ichlet.
  • Újabban zenére írok. Egy angol nyelvű történetet most. Pályázatra a suliba.


1 megjegyzés:

  1. Grat... Várom nagyon, hogy itt is látszódjon, és gyere hozzáám, nagy erőkkel. ;) Én meg jövök hozzád magy erőkkel, ha lesz friss. :D

    VálaszTörlés