2010. június 15., kedd

I. Fejezet - Rika és Sophie

A nevem Sophie. Igazából Szofi-nak kéne írni, mert magyarok vagyunk, de így szörnyen néz ki!Szerintetek is? Annyira nem is Szofi, inkább Szofi hercegnő. Hercegnő, hmm. Megint magyarul. Legyen inkább angolul: Princess, elvégre a Sophiehoz sokkal inkább illik. Tehát számomra a nevem Princess Sophie, míg a szüleimnek és sok más embernek - akár neked is, de remélem nem - Szofi hercegnő. Most jól összezavartalak, igaz? Nos, akkor kezdjük az elején!

Két éve egy átlagos tinilány voltam, Máray Rika. Úgy bizony, Rikának hívtak és senki nem hívott hercegnőnek. Imádtam rajzolni, festeni, ahogy most is. Az anyám a művészeti főiskolán tanított táncot, vagyis tánctörténetet; az apám sikeres vállalkozó volt sok pénzzel. Üzleti körökben sokszor nevezték őt Királynak, a tisztességessége és sikeressége miatt. Így kezdtek engem hercegnőnek hívni, ha vele voltam. Mint már mondtam, sok volt a pénz és apu be akarta fektetni valamibe. Megkérte egy üzleti partnerét, hogy fektesse be helyette, mivel nincs ideje rá. Ő és a segítői pedig poénból vettek neki egykastélyt és hercegi címet. Gondolhatod, rendesen meglepődtünk mikor bejelentette, hogy elköltözünk egy palotába. Anyu majdnem elájult. Anyut egyébként Aminának hívják, aput Richárdnak. Beninek is leesett az álla. Még nem mondtam ki az a Beni? Hoppá! Ő az én bátyám és két évvel idősebb, mint én.

Tudod mit? Inkább elmesélem a beköltözést, amikor Rika Princess Sophievá vált! A többiek már csak halványan emlékeznek erre a névre, én mégis féltve őrzöm.

Rika.

Sophie.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése