2010. június 30., szerda

Kreatív Blogger Díj

Hát ezt nem hiszem el! Komolyan..nagyon meglepődtem amikor Eagon beállított ezzel...illetve mondta...
Szóval a feltételek:




1. Meg kell köszönni a díjat
Köszönöm szépen Eagon 'Li Arsannak, aki rendszeresen olvassa a blogomat és bár még nem túl régen "ismerem" azt hiszem egy jó barát lesz.
2. Ki kell tennem a logót a blogomba
Na ezzel meg is volnánk.

3. Be kell linkelnem akitől kaptam
Akkor itt lenne a Sárkányelf , Eagon blogja.
4. Tovább kell adnom 7 embernek
Hát a hét az sok, de megpróbálok minnél többet összeszedni.
1. Haruhi/Gréti, mert ő vezetett be a blogspot világába és nekem mindig is a legjobb marad
2. Horo, aki ichletet adott és a blogja bevezetett a lolitába

5. Be kell linkelnem őket
Haruhi/Gréti blogja (az egyik) az Elveszett szív
Horo blogja a Egy Gothloli szekrényéből
6. Megjegyzést kell hagynom náluk
Mindjárt kész!

Még egyszer szeretném megköszönni a díjat, mivel ez az első, elég nagy hatással van rám. Legközelebb majd remélem több ember lesz, akinek tudom továbbítani ezt az elismerést.


2 megjegyzés:

  1. szia.
    Bocsi, de az oldalt megszüntettem *bánkódó fej* majd csinálok egy jobbat ;) pussza Jess
    Suzie

    VálaszTörlés
  2. szia.
    bocsi h ide írok, de muszáj! Egy új oldalt csináltam remélhetőleg tetszik neked! Nézz be! ;)
    http://p-s-iloveyou-fanfiction.blogspot.com/
    puszi Sam

    VálaszTörlés