2010. június 15., kedd

III és 1/2. Fejezet - Ren

" Nyitom!"

Öt perc múlva apa egy szomszéddal, Rennel és egy lánnyal állított be.

- Mr. Imahara, engedje meg, hogy bemutassam a családomat: a feleségem, Amina, a fiam, Herri - ekkor képzeletben kitéptem a a hajam, mi a jó neki abban, hogy a Harryt magyarosan mondja??? - és a lányom, Szofi - na jó, most meg kirázott a hideg!

- Örvendek - bólintott a fickó - Josh Imahara vagyok. Ő itt a fiam Ren, és egy barátja, Annabell Gate. Ők lesznek a gyerekek párjai. Javaslom menjetek, ismerkedjetek meg picit!

Beni hirtelen megremegett. Ajjaj! Nagyon dühös, ha nem fojtom belé a szót lőttel a családunk jó hírének.

- Jó ötlet! - erőltettem mosolyt az arcomra - Megyünk is a szobáinkba, gyertek!

Azzal megragadtam a bátyám csuklóját és elindultam.

- Nyugodj meg! Kinyírnak, ha nem keltesz jó benyomást! - sziszegtem a fülébe. Beni lassan bólintott. AZ emeleten ketté váltunk. Aggódva néztem utána, de látszólag lenyugodott. Beléptem a szobámba nyomomban a "szívtipróval". Gyorsan át akartam vágni a háló-részlegen, elvégre az ágyam és a ruháim nem tartoznak rá. Átvágtam a szobán, elhúztam a függönyt és beljebb létem, hogy Ren is beférjen. Megfordultam, hogy hellyel kínáljam, azonban őfelsége sehol. Visszamentem a függöny túloldalára, és pillantásom azonnal a kitárt gardróbajtóra tévedt. Ren!!!!- fortyantam fel magamban és indulatosan, heves lendülettel léptem be a ruhatáramba. A srác ott állt benn és a ruháimat nézegette. Mi a ...??!!! Leesett az álltam. Ren megfordult és rám nézett.

- Elég szegényes ruhatár! Egyáltalán nem hercegnős! Abszolút kezdő vagy! Ezt azzal magyarázod, hogy még nem volt időd vásárolni? Remélem a bálra veszel valami újat! - mondta hihetetlen közönnyel.

- Na álljon meg a menet! - most elszakadt bennem a cérna - Mégis mit képzelsz?! Nem fogok veled táncolni! Elegem van! Beképzelt barom! Kifelé!

Na, ezt jól megcsináltam. Ha elragad a hév nem tudok megállni, de Rent úgy látszott nehéz kidönteni a nyugalmából, ugyanis hirtelen megragadta a csuklómat és áthúzott a másik "szobába". A falnak döntött és mélyen a szemembe nézett.

- Elég a hisztiből! - mennydörögte.

Szeppenten álltam, teljes testemben remegtem. A jó benyomást elrontottam. De vajon,...most mi lesz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése